Er is daarom een iOS-App ontwikkeld, die de medewerkers van RMM op locatie door de werkzaamheden leidt en waarbij ook bepaalde veiligheids-checks niet vergeten worden. Om alles inzichtelijk te maken voor de medewerkers van de administratie is er een backend ontwikkeld, waaraan een facturatiesysteem is gekoppeld. Ten slotte is er ook een klantportal gemaakt, waarin klanten onder andere kunnen inzien welk voertuig wanneer is gereinigd.
De app is gemakkelijk in gebruik en alle losse onderdelen die voorheen handmatig samengevoegd werden, zijn nu in de workflow opgenomen. In plaats van voor en na foto’s te maken met een mobiel, deze te mailen met het juiste kenteken en dit op te slaan in de juiste map, kan de medewerker nu met de iPad foto’s maken en zijn de foto’s meteen gekoppeld aan het juiste voertuig en klant.Beheren van Devices
In opdracht van RMM fungeert Pro Warehouse als Managed Service Provider. Dit betekent dat wij verantwoordelijk zijn voor het implementeren en beheren van alle iPads. Door het beheer uit te besteden zijn zij verzekerd van efficiënt en vlekkeloos werkende iPads.