Een fijne samenwerking.

Een fijne samenwerking.

Met ingang van 2023 werken wij al zeker tien jaar met veel plezier samen met Sterk Merkregisseurs in Eindhoven. Samen met eigenaar Patrick van der Sommen hebben wij de geschiedenis van Sterk Merkregisseurs en onze fijne jarenlange samenwerking besproken.

Datagedreven marketing.

Datagedreven marketing.

Sterk Merkregisseurs is een bureau voor strategische branding en datagedreven marketing. Het bureau biedt opdrachtgevers meer grip op (marketing) inspanningen en -processen, om samen te werken aan voorspelbare merkgroei. Klanten krijgen daarmee meer regie over hun eigen merk. Door strategie, creatie en online expertise te bundelen, bereiken ze het beste resultaat.

Na tien jaar voor een baas te hebben gewerkt, besloot Patrick om in 2006 voor zichzelf te beginnen. Sterk Reclame was geboren. Patrick werkte toen nog alleen op zijn zolderkamer, maar er was altijd de intentie om een reclamebureau te starten. “Gewoon goed geregeld” was het motto en dat is altijd in de missie van het bedrijf gebleven.

Groei.

Groei.

Sterk Reclame groeide uit tot een team van vier personen op een industrieterrein in Lieshout. Tot in de late uurtjes werden er strategieën bedacht. De corebusiness is en was toen corporate communicatie. Alle uitingen werden van het inmeten tot het opleveren uitgevoerd. Vanuit Lieshout is Sterk Reclame naar een monumentaal pand verhuisd, waarbij het team groeide naar zeven werknemers.

In 2018 verhuist Sterk Reclame nogmaals, dit keer naar het huidige kantoor in Eindhoven en in 2022 fuseert het bureau met Mark@ing uit Waalwijk. Onder een nieuwe naam, Sterk Merkregisseurs, groeit het team door naar 21 medewerkers. “Alles wat wij doen moet hout snijden. Een goede campagne is vaak duur, maar levert zeker zoveel op en daar gaat het om. We hebben de focus op kwalitatieve en persoonlijke dienstverlening.”

Besparen op kosten.

Besparen op kosten.

Bij Sterk Merkregisseurs zijn er altijd Apple devices gebruikt. De eerste Mac was een gekleurde iMac. “Er komt hier geen ander merk in. Ik vind het belangrijk dat iedereen een fatsoenlijke werkplek heeft. Voor ons is een goede ‘digitale’ werkplek van essentieel belang en daarom hebben wij daar nooit bezuinigd op het aanschaffen van apparatuur. Hierdoor hebben we altijd, zonder problemen, snel en efficiënt kunnen werken”.

De aanschafkosten voor Mac kunnen in eerste instantie hoger lijken, maar als je alle kosten voor gebruik op een rij zet, dan zie je dat je door Mac in te zetten juist kan besparen. Dit komt onder andere door gratis software en een betere veiligheid voor de gebruiker. Ook hebben Apple devices na drie jaar nog een hoge restwaarde. Deze kun je goed gebruiken bij de aanschaf van nieuwe computers. De inruilwaarde wordt natuurlijk wel steeds lager, naar mate de jaren verstrijken. Wacht dus niet te lang met inruilen.

Graag gezien.

Graag gezien.

Medewerkers van Pro Warehouse komen graag langs bij Sterk Merkregisseurs en worden ook graag gezien. “Er is geen gedoe. Als er ooit iets is, zoeken ze het echt uit en denken ze mee. Het is succesvol samenwerken, elkaar ondersteunen. Pro Warehouse kan snel schakelen. Het zijn fijne mensen in omgang die ook kundig zijn. Ze luisteren goed naar de klant en we hebben samen goed overleg. Bezig zijn met IT is leuk en dát vind ik belangrijk.”

Dankzij deze langdurige samenwerking en innovatieve kijk op zaken had Sterk Merkregisseurs weinig problemen toen het coronavirus uitbrak. Thuiswerken was namelijk al voorbereid, een VPN-verbinding naar de server was al gelegd en alles was al omgezet naar Microsoft 365. “Ze verklaarde mij destijds voor gek, maar toen het coronavirus uitbrak niet meer. We konden zo doorwerken, zonder gedoe.”

De toekomst.

De toekomst.

De komende periode gaat Pro Warehouse samen met Sterk Merkregisseurs de resterende iMac devices vervangen voor een MacBook met een goed display. “We vinden het namelijk belangrijk dat medewerkers naast goed kunnen werken, ook fijn kunnen werken. Daarnaast staat security hoog op de lijst van actiepunten.” Om dit waar te maken gaan we vaker met elkaar zitten om alle nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Apple, Adobe, Microsoft, netwerken en IT met elkaar te delen en hierop te anticiperen. Op naar de volgende tien jaar!