AppleCare for Enterprise. Reparatie of vervanging van devices binnen een werkdag.
Keuze uit twee, drie of vier jaar.
Afhankelijk van het abonnement dat je kiest, heb je de keuze uit twee, drie of vier jaar dekking voor service op locatie, gerekend vanaf de aankoopdatum van de hardware. Als er in die periode een probleem is met de hardware, wordt dit zo snel mogelijk verholpen door AppleCare for Enterprise. Je hardware kan al de volgende werkdag ter plaatse worden gerepareerd, of bij een Apple Authorized Service Provider.
Aanvullende reparatie of vervanging van devices.
Naast de hardware reparatie op locatie kun je tot wel 4 procent van alle gedekte Mac-computers laten repareren, of tot wel 10 procent van je gedekte iPads of iPhones. Met welke reden dan ook, zonder extra kosten. Dus als een medewerker per ongeluk een device beschadigt, kun je dat laten repareren dankzij AppleCare for Enterprise.
Support voor IT-afdelingen.
Je krijgt AppleCare Help Desk Support, waarmee je onbeperkt recht hebt op telefonische ondersteuning voor hardware- en softwarediagnostiek, troubleshooting en probleemisolatie voor op Apple gebaseerde oplossingen. Voor ondersteuning bij complexe implementatie- en integratieprocessen, waaronder MDM en Active Directory, kun je één keer per jaar gebruikmaken van support voor de IT-afdeling.
Altijd een aanbod op maat.
AppleCare for Enterprise is verkrijgbaar in op volume gebaseerde prijsniveaus vanaf 50 gedekte devices. Neem vrijblijvend contact op om te bepalen welk prijsniveau het beste past bij jouw organisatie. We helpen je graag verder.